PGGM neemt de pensioenbeheertak inclusief personeel over van MN.
MEEBEWEGEN
DWARSGANGER draait mee in het gezamenlijke programmateam om de overgang voor de betrokken collega’s zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Sportcentrum VU bezint zich op de toekomst.
POSITIONEREN
DWARSGANGER begeleidt samen met de VU-communicatieadviseur het team in cocreatiesessies die leiden tot een scherpere marketing- en communicatiestrategie.
UWV wil haar dienstverlening aan cliënten verbeteren met het stimuleren van concrete oplossingen vanuit de praktijk.
HOREN, ZIEN & HELPEN
DWARSGANGER vertelt samen met het Innovatieteam de goede verhalen over innovatie en zet alle hulpmiddelen in de etalage. Dat doen we met een vernieuwde website, online nieuwsbrieven, podcasts, (animatie)video’s bijeenkomsten
Kantoorgebouw Zilveren Toren krijgt er nieuwe huurders bij.
WEGWIJZEN
DWARSGANGER maakt samen met MN Facilities een serie video’s om de nieuwe bewoners wegwijs te maken en nieuwe collega’s te verwelkomen.
BSH experimenteert met de SunRider vrachtfiets als duurzaam alternatief voor haar servicedienst.
VERDUURZAMEN
DWARSGANGER bedenkt het script en maakt samen met filmcollectief creativebros de promovideo in road-moviestijl.
De Ondernemingsraad van MN is toe aan een nieuwe bezetting.
REPRESENTEREN
DWARSGANGER bedenkt een campagneconcept dat is geïnspireerd door de dialoog en maakt campagne-uitingen om collega’s over de streep te halen.
MN past haar Gedragscode voor personeel aan de eisen van de tijd aan.
NORMEREN
DWARSGANGER maakt een video in journaalstijl waarin een ‘nieuwslezer’ de essentie toelicht.
MN wil haar diversiteit vergroten door meer vrouwen in dienst te nemen.
BALANCEREN
DWARSGANGER maakt samen met vier sterke MN-collega’s uitnodigende en sfeervolle videotestimonials die goed scoren op LinkedIn en Facebook.
Dignitas IT Security Consultants lanceert OmniNorm, een modulair servicesysteem voor het invoeren en bijhouden van informatiebeveiligingsbeleid.
BEHEERSEN
DWARSGANGER bedenkt het concept voor de marketingwebsite en produceert andere ondersteunende promotiemiddelen met grafische vormgeving, beeldconcepten en tekstredactie.
Het Securityteam van MN organiseert de jaarlijkse Cybersecurity Awareness Week om alle collega’s mee te nemen in de laatste ontwikkelingen op het gebied van cybercriminaliteit.
BEWUSTWORDEN
DWARSGANGER bedenkt het campagneconcept met het digitale Paard van Troje, schiet een videotrailer in jaren ’20 slapstickstijl en maakt het online magazine en andere promotiemiddelen op.
VU-IT wil haar dienstenpakket voor de academische staf en (internationale) studenten begrijpelijk en aantrekkelijk aanbieden op haar vernieuwde serviceportaal.
WINKELEN
DWARSGANGER maakt een visuele typologie van de dienstencatalogus en schiet foto’s die de diensten duidelijk in beeld brengen in relatie tot de gebruiker.



paginering


Het Nederlandse Rode Kruis eert en waardeert zijn vrijwilligers met een Feest van RKenning, waar ondermeer onderscheidingen worden uitgereikt.
WAARDEREN
DWARSGANGER coördineert het projectteam dat dit sfeervolle evenement in zeer korte tijd neerzet en alle belanghebbenden betrokken houdt.
Onderlinge ’s-Gravenhage wil zijn medewerkers stimuleren meer kennis te delen en ontwikkelt daarvoor het platform Kennislab.
VISUALISEREN
DWARSGANGER traint een groep enthousiaste voorlopers in het maken van korte video’s zodat zij hun collega’s kunnen ondersteunen.
MN steekt zijn medewerkers een hart onder de riem met een kerstspecial van hun online personeelsmagazine.
VERLICHTEN
DWARSGANGER produceert twee sfeervolle video-items met multicameraregistratie, Het Kerstdiner en First Business Dates.
De personeelsvereniging van MN biedt de kinderen van medewerkers een alternatief voor de traditionele Sinterklaasviering die niet kan doorgaan door de coronapandemie.
OPVROLIJKEN
DWARSGANGER schrijft het filmscript voor een Sinterklaasverhaal, regisseert, filmt en monteert.
MN organiseert haar jaarlijkse Security Awareness Week over de gevaren en symptomen van cybercriminaliteit.
DOORZIEN
DWARSGANGER ontwikkelt en produceert de campagnemiddelen, van een pakkende videotrailer tot een e-zine met actuele onderwerpen.
BSH zoekt nieuwe collega’s voor hun technische servicedienst.
WERVEN
DWARSGANGER tekent hun werkgeversverhaal op als basis voor ultrakorte social videos over de specifieke voordelen en regisseert de draaidag.
Rode Kruis Haaglanden wil het nut van EHBO-cursussen onder de aandacht brengen.
HULPVERLENEN
DWARSGANGER maakt een indringende 30-seconden spot voor uitzending op Omroep West.
YincQ bedenkt financieelgezond.nl, een financiële planner die complexe toekomstscenario’s terugbrengt tot herkenbare maandelijkse overschotten of tekorten.
INNOVEREN
DWARSGANGER bedenkt de visuele gebruikersinterface en helpt als toegevoegd marketing- en communicatieconsultant met de klantreis op de site, productie van uitleg- en promotievideo’s, sales promotion en gebruikerscommunicatie.
MN investeert in risicobeheersing en wil medewerkers bewuster maken van de maatregelen.
BEGRIJPEN
DWARSGANGER animeert een praatplaat van Oli-visuals tot een aantrekkelijke instructievideo.
Den Haag Herdenkt organiseert rond 4&5 mei activiteiten om de herinnering aan de verschrikkingen van oorlog levend te houden.
DOORGEVEN
DWARSGANGER legt samen met Dialoog in Den Haag de overdenkingen vast van scholieren die hebben gesproken met ooggetuigen.
WIA Metalektro wil zijn collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekeringen aanschouwelijk presenteren.
TOELICHTEN
DWARSGANGER maakt een serie geanimeerde uitlegvideo’s.
De activiteitenbegeleiders van Florence Verpleeghuis Mariahoeve hebben behoefte aan suggesties voor uitjes met de bewoners, en praktische info daarover.
INSPIREREN
DWARSGANGER bedenkt en ontwerpt de Tips voor trips gids, een map om samen met de bewoners door te bladeren. De losbladige map is eenvoudig en voordelig te onderhouden.
BSH Huishoudapparaten heeft behoefte aan flexibele versterking van de communicatiefunctie.
MEEDENKEN
DWARSGANGER adviseert ondermeer over het uitdragen van de aangepaste strategie met visuele middelen.
NIBC IT zoekt nieuwe collega's en wil zich op de arbeidsmarkt presenteren als innovatieve werkgever.
PROFILEREN
DWARSGANGER tekent hun werkgeversverhaal op als fundament voor de recruitment site, vacatureteksten en campagnes.
MN zoekt gemotiveerde kandidaten voor een nieuwe termijn van zijn Ondernemingsraad.
ACTIVEREN
DWARSGANGER bedenkt het creatief concept voor de wervingscampagne en maakt alle middelen, zoals een online magazine in de vorm van een adventskalender dat telkens een nieuw onderwerp rondom medezeggenschap onthult.
NIBC organiseert een ‘talentenjacht' als platform voor alle IT-teams om elkaar te laten zien wat zij samen hebben bereikt.
ETALEREN
DWARSGANGER maakt een sfeervideo die de toegevoegde waarde van IT laat zien aan de rest van de organisatie.
De Ondernemingsraad van MN wil laten zien welke resultaten namens de achterban zijn behaald.
VERANTWOORDEN
DWARSGANGER maakt een jaarverslag in de vorm van een online magazine met afwisselende onderwerpen en video testimonials.
NIBC sponsort een evenement van het Girl Geek Dinner netwerk.
PROMOTEN
DWARSGANGER maakt samen met enthousiaste ‘geek girls’ de teaser video voor de aanmelding.
Robeco organiseert een tweedaagse bijeenkomst om zijn managementtop te laten meedenken over actuele thema’s.
BETREKKEN
DWARSGANGER maakt de after movie met mini-interviews om de bevindingen te delen met alle andere collega’s wereldwijd.
MN ontwikkelt een nieuw portaal om zijn opdrachtgevers real-time inzicht te geven in hun beleggingsportefeuille.
UITLEGGEN
DWARSGANGER produceert een reeks video’s om de werking van het portaal beeldend toe te lichten.
DWARSGANGER gaat goed samen met: